O servisu

                                                                               

Naše dílna Vás uvítá domácím prostředím, šálkem kávy, nebo čaje, dobrou buchtou, aby čas strávený u nás byl příjemnější. Jsem jediným pracovníkem a tím kdo s Vámi bude řešit Váš motocykl od začátku až do konce.

Jestliže Vás zajímá cena za opravu, udělám Vám předběžnou hrubou kalkulaci, aby jste věděli, kde se rámcově pohybujete a jaké jsou možnosti opravy, rozsah a dílčí náklady.


Pokud si ke mně do servisu dáte opravit svůj stroj, obdržíte zakázkový list, na kterém je uvedena předběžná cena opravy a orientační termín dokončení. Zároveň tento list funguje jako potvrzení, že jsem si od Vás vzal motocykl.
V případě, že není zjevně známa závada, nebo se objeví nečekané skutečnosti, a pro její zjištění je potřeba provést analýzu  stroje, sejdeme se ještě jednou a nad rozkrytou motorkou se domluvíme, jak se závadou naložíme a dohodneme se na ceně a dokončení opravy.


Vyměněné náhradní díly, s výjimkou oleje a olejového filtru, Vám předám s motocyklem po dokončení práce. Jednotlivé úkony práce na motocyklu jsou zdokumentované prostřednictvím fotografií a jste tak korektně informováni o stavu věcí které je nutno řešit a které jsou i reálně provedeny a ne jen naoko.

V případě, že se Vám nebude cokoliv zdát, neváhejte a obraťte se na mě, nikdo není neomylný a mohla se stát drobná chyba a tu samozřejmě odstraním.

 

Snažím se vyhovět všem přáním a požadavkům, ale někdy prostě nelze splnit vše. Občas se mohou vyskytnout některé výjimky potvrzující pravidlo:

- na Váš motocykl nemám potřebné servisní údaje, nebo díly: 

Na některé motocykly - zejména čínské výroby - neseženu servisní hodnoty, nebo díly, ani kdybych se přetrhl. Proto nedokážu Váš stroj opravit.

- na Váš motocykl se již nedodávají díly:

Ačkoliv se Vám může zdát, že tato věc se týká jen veteránů, není to vždy pravdou. U některých menších výrobců již po šesti letech neseženete téměř žádné díly.

- cena opravy přesáhne tržní hodnotu stroje:

Typický příklad jsou čínské skútry a motocykly malých objemů neznačkových výrobců, které opravoval domácí kutil a podle toho také výsledek vypadá. Oprava takového stroje do stavu, aby byl spolehlivý a bezpečný, většinou přesahuje tržní cenu. Cena hodiny práce se u mě nemění, ať se jedná o novější stroj, nebo starší 125-cítku.

- máte vlastní díly:

Ve většině případů tuto opravu odmítnu. Asi si také nenosíte vlastní mouku k pekaři. Při opravě stroje za použití Vámi nakoupených dílů, nemohu dát jakoukoliv záruku na opravu. Navíc pokud se při opravě ukáže, že díl nesedí do Vašeho stroje (což se při omlazování dovážených strojů běžně stává), veškerá práce navíc Vám bude vyúčtována. V případě, že si koupíte nejlevnější řetězovou sadu, která už při montáži nesedí na ozubená kola, věřte, že jste neušetřili. Zkuste mi důvěřovat a svěřte mi nákup dílů.

- stroj si rozeberu sám, jen bych ho chtěl složit:

Ve většině případů tuto opravu také odmítnu. Při rozdělávání stroje máme naučené postupy, které nám usnadňují opětovnou montáž (značení a třídění dílů). Proto při skládání stroje rozebraného někým jiným musíme postupovat podle manuálu, hledat každý šroubek. Kolikrát se i vracet, protože některé opotřebení je možné posoudit jen ve složeném stavu. Takovéto opravy jsou především časově daleko náročnější a nakonec Vás vyjdou dráž.

                                                                            

Další důležité informace:

Cena opravy:

Na nabídkovém listě je uvedená předběžná cena opravy Vašeho stroje. Většinou jde o hrubý odhad. V případě, že hrozí, že by byla předběžná cena překročena o více než dvacet procent, budu vyžadovat Váš souhlas. Pokud při přijímání neznám přesně rozsah poškození, tuto cenu doplňuji až po diagnostice stroje a skutečně spotřebovaném materiálu a pracovních hodinách.

Parkovné:

V případě, že si stroj nevyzvednete do sedmi dnů od dokončení zakázky, nebo když si zajišťujete díly sami a doba čekání na ně je delší 14 dnů a není dohodnuto jinak, účtuji za každý den parkovné 50 Kč.

                                                                     

Přeprava motocyklu:

Není pro mě problém Váš stroj přepravit na vleku do servisu i zpět. Při delší vzdálenosti si účtuji za naložení   a složení dle ceníku. V případě poruchy na cestách stačí zavolat :-)

Záloha na díly:

V případě, že je na opravu Vašeho stroje potřeba nakoupit dražší náhradní díl, je pravděpodobné, že po Vás budu vyžadovat zálohu v ceně dílu. Úhrada ceny práce probíhá vždy až po dokončení opravy.

 

Záruka a reklamace:

Na naši práci a namontované nové díly dáváme tříměsíční záruku. Může se ovšem stát, že uděláme chybu, přeci jen jsme jenom lidé a ne stroje. V případě, že se Vám něco nebude zdát, prosím, neváhejte a co nejdříve mě kontaktujte. Pokud si motocykl v době záruky rozeberete, neodborně upravíte či provozujete jinak, než je výrobcem dovoleno, nebude na reklamaci brán zřetel.

 


Kontakt

Petr Novák

Na městečku 34
Pozořice 664 07


+420 606 311 754
ICQ 134791083

IČ: 01456989