Lakování

Většinou součástí mnoha menších i větších kolizí je poškození laku, popraskání plastů, poškození polepů.

Laky motocyklů jsou tvořeny v mnoha případech vícevrstvými laky a ve speciálních recepturách. Bývá potom velmi problematické se při lakování trefovat při míchání laků zpět do požadovaného odstínu. Je to potom hodně o šikovnosti lidí, kteří laky míchají a štěstí při těchto pracech. Dalším důležitým krokem je správně nalakovat. Může také docházet k tomu, že se pole barev od sebe mohou lišit. Lakují se proto přednostně celé díly, vyjímečně se dá třeba i jít formou zástřiku, ale ten je ze zkušenosti možný pouze u dvouvrstvých laků a spíše také tam, kde už bylo použito autolaků.

 Stejný problém může nastat s polepy. Originální polepy, stejně jako nové náhradní díly jsou poměrně drahé a náhrady polepů ne vždy aspoň rozumně odpovídají vzorům. Jde hlavně o barevné, odstínové odlišnosti, ketré jsou potom vůči zbytku polepů vidět. Je potom na zvážení jakou cestou se vydat, což platí úplně stejně i pro lakování.

 Svařování plastů respektuje pokud možno co nejvíce původní funkčnosti plastů, nezeslabování tlouštěk materiálu a přidávání práce a váhy při tmelení. Před lakování jsou svary testovány, aby po nalakování byla omezena možnost prasknutí ve stejném místě.

 Při pracech jsou používány materiály 3M, Standox, Mobihel.

 

 Bylo prostřednictvím nás lakováno:

ZZR 1400 - pravé boční kapoty po malé kolizi

 

CBR 1100 XX - kompletní nová modrá perleť mota, kde vzorem byla nádrž. Vše ostatní bylo opravami znehodnoceno-nevhodné metalizy. Nyní vše v pořádku a jak má být.

FZS 1000 Fazer - kompletní lak a nové polepy

CBR 600 F -oprava laku a nové polepy

FZ 1 Fazer - lakování chladiče, klínu pod motor a krytů kufrů


Kontakt

Petr Novák

Na městečku 34
Pozořice 664 07


+420 606 311 754
ICQ 134791083

IČ: 01456989